Söndagsbilden

Söndag eftermiddag igen, gick ju i ett huj som vanligt. Har precis kommit hem från Dawes Julshow som är Ida´s terminsavslutning på dansen. Världens bästa Ida och världens bästa Tindra var jätteduktiga <3 och jag applåderade mest och bäst och längst  ;-) Inga bilder dock, kameran är skitkass att fånga bilder i mörkret, det blir mest bara sudd...

Nu väntar världens bästa hund på sin tur, en långpromenad. Han står så gulligt på kökssoffan och kikar ut mellan hyacinter och adventsljusstake och tomar, när jag kommer, kanske jag lyckas fånga honom på bild någon gång. Ingen skogstur idag, det får bli runt byn istället, det får duga.

Bild ja, vi har nog dessvärre blivit helt utan stationär dator i det här huset nu, Ida ringde och grät en skvätt en kväll och berättade att det stod nåt med 'infected by a worm' när man startar maskinen. Hmmm... bye bye forever alla photoshop-grejor mm. Tror jag måste gråta lite jag med faktiskt   :-(


Här är förresten julpyntat och i stort sett helt klart i väntan på tomten faktiskt... jojmen, mysigt värre.

0 kommentarer