Snart på plats

Om det hade varit april nu så hade jag kunnat bjuda på några på-vägen-till-jobbet-bilder. Det är det inte. Det är januari. Bilderna skulle bli svarta så jag låter bli. Vänta till april.

Måndag igen då hörrni. En hel vecka skall jobbas, kommer kännas märkligt tror jag. 5 hela dagar (eller 7 om man räknar med helgen eftersom det är  min jourvecka). Det är lätt att vänja sig med 2-3 dagar

Veckans mål: Att inte köpa en enda cola-light. Att gå 3 heltimmespromenader (det duger alltså inte att gå flera halvtimmar eller 45-minutare).

Jamen då kör vi då!
2 kommentarer
Cissi

Tycker du ska hålla händerna på ratten när du kör bil... ;o)

Måndagen är avklarad och det gick bra! Faktiskt skönt att komma till jobbet.. Förutom att jag hade 14 grader på rummet...

Anonym

Cola loght kan jag inte sluta med men tre långpromenader vore bra om jag kunde fixa till det kram Tingeling