TGIF

Ja fy tusan va skönt. Att det är fredag. Mina stugplaner ligger i träda i väntan på bättre tider eller nåt. Eller ett iaf tvåsiffrigt på celciusmätaren.

Har tränat (!) jo men det var inte igår. Det var inte direkt så att de nickade igenkännande när jag traskade in men fasen vad jag har trampat på crossen. Tanken var gymet med rygg, nacke och axlar för att jag känner mig stel men där var för mycket biffar i vägen så det blev kondition istället. Konditionen som jag inte visste att jag hade så grymt lite av.

Fika på stan med bästa M sen. För att justera kaloriintaget efter träningen. I stort sett bara vi ute...
Hunnit en snabbsväng till Nälden oxå och nu några PS-ögonblick och nu ska jag sakta masa mig in mot soffkuddarna. Ungarna hos fadern och Roffe spelar golf. Jooo det är sant, han spelar golf den här helgen. Oxå. Golfänka finns det? Isf är jag det.

Näpp soffkuddarna väntar på mig, därute någonstans finns oxå en skvallerblaska att fördjupa sig i. Fredagsfeeling mina vänner. Fredagsfeeling  :-)
2 kommentarer
Ulla

Thank god :-) Nu ska jag bänka mig i tv-soffan. Hela dagen är i kungahusets tecken hemma hos mig. Hur ser det ut hos dig?

Bitte

Läste på text tv att det de hade stängt av vägar i Åre pga av regnet. Hua vad det måste ha regnat hos er. Hoppas att ni få bättre väder snart här var det bara +8 i morse men sedan blev det 17 det känns "nästan" som sommar. Ha en trevlig helg

Bitte