Lägesrapport Stockholm Mars 2010

Kursen närmar sig sitt slut. Imorron är det examination  :-) Full av ideér vänder vi hemåt och hoppas kunna sätta fart med allt praktiskt direkt så att den färska kunskapen inte hinner blekna. Vi kommer vara ReportingServices-kungar nu. Hrrmmhrrrmmm, harkel, harkel  ;-)

Imorron kommer Malin och Ida nerskramlande hit till hufvudstaden där vi skall förlusta oss ett par dagar. Ska bli kul! Inget finns schemalagt ännu (förutom obligatorisk shopping  möjligen) så allt är möjligt  :-)

Den är kvällen har spenderats med gamle gode M på Monki med en bar-/ölstugemiddag. Gott och trevligt och roligt att ses. Det var länge sen sist nu...

Nämen då ska jag ta och packa och göra mig redo för sängen. Trött och ingen ork kvar för det jag vet är 'borden' eller kanske har de egentligen hunnit blir 'måsten' vid det här laget   :-S  Jobbhögen har växt för mycket ett tag nu

Hörs!
3 kommentarer
Ingrid

Tänker alltid på min dotter när någon är i Huvudstaden.. men denna helgen vet jag hon har kul, bästa kompisen sen skolan hemifrån är där. Säkert en riktigt kul fnissar/shoppinghelg jag unnar dem så!

Härligt att du är nöjd med din vecka..

Cissi

Så ni ska ha en helg i hufvudstaden, då blir det till att ha fotriktiga skor kan jag tro.. :o)

Hoppas ni får en trevlig helg!

Anonym

Ha det så bra i huvudstaden ta det lugnt kram Tingeling