Veckans första

arbetsdag är avklarad. Gick ju galant trots att det var förbannat svårt att tro imorse. Har lovat mig själv minst 5 st heltimmespromenader den här veckan vilket betyder mindre jobb än förväntat på kvällstid. Så måste det bli. Känner mig trött och sliten, inte kroppsligt kanske men liksom trött som i less och det gör mig oengagerad och oeffektiv. Promenaderna gör mer nytta än det jag ev skulle lyckas åstadkomma jobbmässigt.

Check på första promenaden. Jag, Lexan och AC/DC har halkat byrundan runt. Skönt.

Sandra och Dan har dragit till Kap Verde. Jaha... va spelar det för roll, vi är lika gärna kvar här hemma. Så det så. Kap Verde förresten vad tusan är det. Låter som nån slags pasta tycker jag Kap Verde Al Dente liksom  ;-)

Jomen så är det här på vardagsbloggen. Inte mycket till glitter och glamour, läppstift och röda naglar här inte. Nä, här serveras ni  solkiga bh:ar på tvättlinan, stekt falukorv och överfulla soppåsar istället. Trevligt att ni kikade förbi  ;-)
3 kommentarer
Carina

funderar just om jag ska göra som du och lova mig själv promenader denna veckan......nöjer mig med 2 och skyller på knät ;-)

Ingrid

Ha, ha jag trivs gott bland dina soppåsar och den stekta falukorven!! det där med enbart glitter o glamour tror jag inte så mycket på.. Kram

Ulla

Jag mår bäst bland både tvätthögar och stekta fiskpinnar så jag trivs utmärkt hos dig :-)