Chicken Fried

När jag luftade mina lurviga för någon helg sedan så spelades den här låten som nu när jag hittat den på YouTube visar sig vara en countrysång. Inte visste jag att jag gillade Country, kanske jag inte gör heller iofs, inte i någon stor utsräckning iaf. Jill Johnson har OK musik så har varit lite åt det hållet och nosat tidigare oxå...

I ett lite roligt sammanträffande visar det sig att när vi drog till fjälls med en lånad bil och inte hittade nå´t att lyssna på i bilen (förlåt Anders men Svenska Klassiker var inte underhållande nog) så köpte vi på en bensinmack den enda CD vi trodde skulle innehålla någon rolig musik överhuvudtaget. Best of Country... Best of... jojo, då vill vi inte höra vad det näst bästa skulle vara. Nåja, det fanns en enda låt på den skivan som gick att lyssna på och det är denna  :0)

Väldigt banal text men rätt jysst budskap om att vara nöjd med det man har och att det inte är det yttre som får det inre att må bra. Det är dock att man blir glad av att lyssna på den som är anledningen till att den stannat i huvudet och nu får plats här på bloggen...

Tralla med nu  :o)

0 kommentarer