Tjuvtränar

Fortfarande semester och det är bara att njuta vidare  ;-)  Har tjuvtränat lite och gjort några smågrejor för att känna på jobblivet och liksom komma i rätt stämning inför måndagen.

Hösten har gjort sitt intåg helt klart, det är rätt kallt, blåser och faktiskt så luktar det t om höst.

Pysseldag inne idag igen och här kastas grejor på löpande band. Varför har jag temuggar i plast med bumbibjörnarna på t ex? Eller varför har jag hundra plastlådor utan lock? Eller vem är det som längst in i skåpet låter en bålskål a´la 80-tal som inte ens är använd, ta gigantiskt med plats? De tär ordnat nu iaf, inga bumbibjörnar i skåpen längre.

Går raskt vidare till förråd och garderober. Volanggardiner i babyblått någon? Ca 300 udda örngott då?

2 kommentarer
Bitte

Örngott kan du skicka hitåt. Jag har ett mysterium här, de försvinner helt enkelt. jag har nog ett örngottsmonster samlar på örngott här ;-)

Carina

Jag tror bestämt att det är fler än jag som tagit till oss Feng Shui tänket :-)

Har varit på föreläsning ikväll på IKEA så nu jäklars ska här röjas i varenda liten vrå framöver!

Semester nu lät skönt, älskar ju hösten numera tack o lov! Kram och njut av sista helgen nu!