GRATTIS TILL ANDERS IDAG

Grattiskramar till Anders som alltså fyller år idag. Firade igår bland annat med att åka ring i en allt annat än gästvänlig sjö. Blåste redigt och var kyligt i luften. Vattnet desto varmare förvånande nog.

Idag står på schemat att fixa färdigt en jobb-dokumentation som jag haft 6 veckor på mig att fixa. Hmm... sista minuten alltså.

Ett mini-semester-avbrott sker imorron och på tisdag då jag sticker till Sälen på ett möte. Drar sen vidare ner mot Sandra sen vidare söderut. Det blir ett härligt avslut på semestern hoppas jag.

Dokumentet behöver alltså vara klart till ikväll, så jag antar att det bara är att sätta fart då  :-)
2 kommentarer
Bitte

Å är du på väg till mina hemtrakter? Hör av dej så bjuder jag på fika.

Lovar att jag inte ska baka själv ;-)

Bitte

Ingrid

Njut av de sista semesterdagarna, här börjades det ju redan förra veckan. i dag smäller vi till med 5 inskolningar!!!