Pigg och alert

Nåja.. alert kanske var aningens överdrivet men pigg är jag iaf.

Gårdagen gjordes till en utedag, skotertur i supersoligt och fint väder som senare fylldes ut med mer eller mindre storm samt en kortare skidtur för att hunden också behövde få sitt ute-behov stillat. Skön dag.

Kvällen avslutades med middag hos brorsan och bildvisning från deras Thailands-tripp. Guuud så underbart det såg ut. Vill oxå!

Nu först står ett par maskiners tråk-tvätt och sen Joel/Nike-mys. Vi ska gå bortöver isen och kolla på pimpeltävlingen och heja på Roffe som tänker vinna. Om vädret håller sig OK. Ingen stormpromenad idag tror jag. Just nu ser det fint ut iaf

Skön söndag!
1 kommentar
Carina

Önskar jag kunde säga detsamma, men jag är nog raka motsatsen till pigg & alert idag. Skallebank och seg som kola. Går ju inte när dte är solsken, jag måste ut och få insupa lite vår!

Hortensian, ihjälvattnad tydligen ;)