Soffpotatis

En skön eftermiddag på SPA med sköna dofter, bubblor och utebad var precis vad jag behövde. Svävar ut därifrån som en ny och framförallt YNGRE människa  ;-)  ett tiotal år försvann där bland vita badrockar och tofflor. Lätt  ;-)

Vägde nyttigheterna upp med supergoda hemgjorda semlor sen.

Hunnit med lite Joel-bus oxå. Energi-boost den killen, han kan roa en hel släkt alldeles på egen hand. Roligast idag var att han drog av ett av sina jag-är-så-förbannad-trix.  Alldeles själv ute i hallen vilket såklart inte gav så stor utdelning då det inte fanns någon publik. Önskade reaktioner uteblev alltså, varpå han kliver upp, går in till köket och kör tricket i repris istället. Klockren show!

Har precis kommit hem från Frösön efter att ha skjutsat Ida på fest och passat på att sällskapsfika. Semlor igen  :-)  Tanken var gymet men soffpotatisen kröp fram så nu har jag boat in mig i soffan med katten och en massa kuddar och varmt gosigt täcke. Stormen viner utanför fönstret och tända ljus känns passande inramning på myset.

3 kommentarer
Carina

Aha, det är spabad jag behöver alltså,

10 år låter ju toppen tycker jag ;)

Ingrid

Full vinter uppe hos er ännu kan jag tro?! Här börjar våren sakta göra små mycket små framsteg..

Bitte

Spa låter underbart. De har tjatat hål i huvudet på mej i dag på jobbet. Är helt slut fast jag inte gjort så mycket egentligen. Skulle passa utmärkt med lite spa men det finns inget här så jag planerar att gå och träna, det regnar och blåser så vi får väl se om det blir soffan eller träning....

Bitte