Tröttmössan e på

Sent ikväll igen. Det var då mej tusan vad det skulle va svårt att få kvällarna att gå ihop. Nu längtar jag efter en soffkväll med meningslöst slözappande och en skön filt.

Sista pajen e klar och jag har fixat lite annat till det oxå. Skönt att det är gjort. Varför skall allting hända i sista minuten jämt?

Lite photoshop-fixande är oxå klart och nu skulle jag gjort ett par kort till morsdag. Har ett par ideer som skulle vara kul att testa. Tror tröttkepsen är för tung för det ikväll så jag bör duscha och dra mig tillbaka så att säga.

Katten har kommit hem. Hälsar från soffan... Eller hälsade kanske jag skall säga. Hon är har gått ut igen. Mitt i natten.

1 kommentar
Ingrid

Trött är bara förnamnet... som tur är börjar 50-års firandet lida mot sitt slut (började ju i Januari...) Varit en tuff helg