Fredag imorron!

Alltid perfekt med fredag, bästa veckodagen! Ännu bättre blir den för att Sandra kommer hem imorron. Längtar!

Målat ikväll. Igen. Här ser ut som 7 svåra år. Stökigt som fasen men är ledig imorron så jag får ta mig i kragen och fixa i ordning allt.

Nu blir det ett kvällsbad och sen i säng. Så läskigt att vara själv. Har kört bilen ändå upp till dörren och vänt den så att jag är startklar på snabbast möjliga tid. Om mördaren kommer alltså. Bilnyckeln har jag med mig var jag än går. Törs ju inte chansa på att behöva leta den. Sover med den under kudden t om. Den och telefonen.

Fan va sjukt, ja hör ju det, lik förbannat ser jag till att jag är redo och tänker i banor av flyktväg, tillhyggen osv. Hua vilken jädra knäppgök man e, men det är mörkt i skogen och ingen hör en skrika typ.
2 kommentarer
Malin

Hahaaa men mamma, hur gick tänket? När du flyttade till Ytteråns innersta skogar med denna mörkrädsla menar jag.

Anonym

vad är det du målar? ha nu en härlig helg själv är jag långledig så det är härligt med 4dagarsledighet. kramen