Ipren-coctail

Ont i hela kroppen, feber som gör att jag kokar så fort ipren-et försvinner ur kroppen. Nässpray för att kunna andas. Va fasen e det här?

Har aldrig känt mig så dålig som i fredags, världens längsta arbetsdag och sen en olidligt lång hemfärd. Soffläge sen fram till nu i princip. Måste försöka pallra mig iväg trots allt. Det känns inte bra, men det känns ännu sämre att be någon kollega ta mitt pass. Det får räcka att världens snällaste L tog mitt pass igår. Ingen vill jobba en extra helgdag i aprilsolen liksom. Hon sa att det hade varit en lugn dag, jag hoppas på en repris idag, peppar, peppar.

Huvudet är fullt av snor och ledsna tankar. Nä fy för detta!

Coctali på Ipren och C-vitamin-brus får starta den här dagen, eller förresten, nässpray och juice har jag redan tryckt i mig. Håll tummarna för att den här dagen blir kort.
1 kommentar
Malin

Krya krya bästa mamma!