Tråkmåndag

En finfin helg, jag kanske inte sönda´n om  jag ska va noga, där blev det lite jobb helt plötsligt. Kunde ju sitta hemma framför brasan med jobbandet så det gick fint ändå.

Lördagen var en sån där vill-ha-mer-av-lördag då jag strosade runt inomhus precis hela dagen. Skitkallt ute, under 30grader och det gjorde att allt ev dåligt samvete av 'borden' osv höll sig på avstånd. Pysslade lite hemma istället, kikade på tv och lallade på. Myyys.

Idag har jag legat under filten och  huttrar hela dagen och zappat ihjäl mig på tv:n. Astråkigt. Har fått urinvägsinfektion och febern hängde med på köpet. Lite penicillin på det här så ska det väl ordna upp sig lite snabbt hoppas jag.

Nåja, nu ska jag surfa en stund innan mannen kommer hem. Igår bjöd han på värsta krogmiddagen med världens godaste och möraste biff. Har jag tur blir det repris på det idag  :0)
0 kommentarer