Salut och Fanfarer

för Roffes fina pappa som fyllt 80 idag. Han vill inte bli uppvaktad men eftersom jag är säker på att ingen av hans kompisar läser min blogg så törs jag ändå salutera högt och tydligt här  :0) GRATTIS GUNNAR!

Vi har firat med familjefika, god smörgåstårta och mys. Presenten blev en havsfisketur till sommaren. Någonstans utanför Trondheimstrakten är det tänkt. Tror han blev nöjd och glad över det.

Annars har jag precis snickrat upp lite gardiner i sovrummet. Jo, jag skrev rätt, jag har snickrat upp dem. Det är hissgardiner och jag ville ha dem inuti fönstret liksom. Fick fixa det med lite snickring. En käpp upptill och en nertill att rulla upp gardinen på. Saknade en käpp så jag fick ordna det lite snabbt. Inga problem. Kan vara så att mannen nu får ryggskott om han får för sig att sopa bron  :0)

Sådär, lite jobb får avsluta kvällen och sen blir det kväller. Torsdag imorron, snabbt vidare mot helgen.
1 kommentar
Ingrid

En ålder som är värd att fira, hurrar lite försiktigt härifrån!!

Min lilla pappa skulle ju fyllt 90 i December.....skriver skulle -vi har vakat sen i Tisdags och det finns ingen återvändo.