Helgsummering

Helgen är slut och det vankas måndag igen. Måndag i en kortvecka där jag tagit klämdagsfredagen ledigt. Lyx som f*n!

Summering av helgen som gått:

*Hemsidesnickarverkstaden har hållt öppet
*Storsjöbadet med Tindra & Co, inte en badminut till spillo, siste man ut
*Fått däcken bytta på bilen. TACK!!! snällaste bror!
*Pizzamiddag
*Go´väns-fika
*Tömt återvinningsboden, piuuuh måste varit världsrekord i antal kassar
*Fixat med vårbruket, vänt och vänt och vänt och blandat jord
*Morötter, Rödbetor, Sallad, Rädisor och Sockerärtor planterade. Check
*Fortsatt nostalgi-trippen i fotoalbumen





Nostalgitrippen i fotoalbumen, första bilden ut. Året är 1988 och jag är gravid och bilden är tagen på en tur till Danmark. Jag noterar att jag en period vid den här tidpunkten varit tokfrälst i allt som var rosa. Good Lord, tur att den gick över. Rosa-eran alltså. Herregud!
4 kommentarer
Sandra

Oj, du ser ut som Malin på den här bilden! Jättelika!

Bitte

Jag skulle säga att du ser ut som mej!! Hjälp vad likt. Det ända som skiljer att jag hade ett par stora glasögon. Lika hår och samma kläder.

Bitte

Helen

Hahaa Bitte, släktdragen skiner igenom alltså :0)

@Sandra: Släktdragen skiner igenom där också då kanske ;-)

bitte

Ha verkligen. Jag visade bilden för min kompis

hennes kommentar var.

Vart har du gjort av glasögonen?

Så det är inte bara jag som ser likheten.