Helgens utsikter

På hemmaplan redan, lämnade kontoret tidigare och avslutar dagen här hemifrån istället. Huvudet dunkar och jag börjar känna att det är tjockt i halsen och ont att svälja. Förkylning på gång eller blindskott?
 
Nåja, fredag är det iaf och det är samma sköna känsla som vanligt. Med eller utan huvudvärk. En trasslig och aningen strulig vecka senare är den alltså här  :0)
 
Planen var att åka till Sandra i Ståkkhålm men de har jag nu skjutit på framtiden en aning. Tråkigt nu men blir roligt sen.
 
Nä nu ska jag jobba klart och sen skjutsa mannen till stan. För egen del tänkte jag att en hundpromenad i friska höstluften kunde pigga upp huvudet lite. Hoppas på det för imorron varvar jag upp igen. Det nya hus-projektet 'VITT' är igång och kräver min uppmärksamhet. Mer om det senare i Projektbloggen.
 
Ha en härlig helg!
0 kommentarer