Långlördag

Klockan är snart 21 och jag är konstigt trött i hela kroppen. Har varit i skogen med Lex ett par timmar men det var inte direkt någon ansträngande tur.
 
Tankarna är konstant hos fina lilla svärmor. Kämpa på nu! Kämpa allt vad du kan för det finns så mycket som inte är avklarat ännu, du har så mycket mer du vill hinna se och uppleva. Så mycket planer. Kom igen! Du fixar det!
 
Exempel på klumpig och märklig läkare har visat sig idag. Somliga helt oproffsiga i sitt bemötande, tur att det finns raka motsatsen också. Varma, förtroendeingivande och framförallt med empati i sitt handlande. Viktigt.
 
Konstigt och overkligt, händer verkligen det här? Va tusan kom allt det här dåliga ifrån på så kort tid? Vad händer?
2 kommentarer
Ingrid

Uschamej, besvärligheter oroligt att inte veta.. Vet precis hur det är..
Kramar

Ingrid

Jag ska ändå beställ mer av den remmen så det ska gå bra. Har en till som vill ha, så då kan jag göra ett till dig med om du kan vänta en-två veckor beroende på när remmen kommer.
Då kan du ju mäta din handled också och skriva det i en kommentar eller till min mail, så vet vi att den passar.
//Kram

Svar: Åh va bra... ska mäta handleden så fort jag kommer åt något att mäta med. Jag återkommer... mvh Helen
Helen Hedin