Oviksfjällen

Torsdag. Oj, här rasar tiden iväg som vanligt. En kul och trevlig samt JÄTTEGOD middag igår med firandet av en kollega som både slutat och fyllt jämt. Villa Tottebo levererade! Jag åt Reninnerlår som var bland det godaste jag ätit! En rolig anekdot är att den byggnad som är VillaTottebo tidigare låg där det är personalparkering på mitt jobb idag  :-)
 
Oviksfjällen lyser ordentligt vita idag. Solen vilar på topparna och det är jättevackert verkligen. Hösten är här om nu någon skulle tvivla på det vid det här laget.
 
Tänker mycket på lilla svärmor som fortfarande är kvar på sjukhuset. Inte sig lik alls. Tryggt att veta att hon får tillsyn och vård iaf. Det är dags att krya på sig nu lilla damen, det är massor som ligger och väntar på att få bli upplevt! Va sägs om Hurtigruten t ex! Vila dig i form nu!
 
 
2 kommentarer
Anneli

Det är inte alla som åker genom ett vykort till jobbet :)! Beundrar dig som orkar pendla - jag tyckte Offerdal-Östersund blev för långt...

Bitte

Vilka fina bilder.
Trots att det är snö, hualigen det hoppas jag tar lång tid innan jag får se här. (Antar att den snön ligger där året om) Vi har höst här med. Trist, sommaren kom ju aldrig riktigt bara några dagar här och där. Tycker egentligen om hösten men eftersom jag vet att den enländiga vintern kommer efter har jag lite svårt att njuta av den vackra hösten.
Bitte