Ytskiktet

Som ett barn på julafton kikar jag lite extra i postlådan månadens första dagar. Väntar på nästa paket från GlossyBox :0) 
 
Idag fanns det där och jag har varsamt packat upp och skall redan snart testa en av produkterna. Ett tvättskum från Body Shop.
 
Rolig idé tycker jag. För er som inte vet så är GlossyBox en slags prenumeration på skönhetsprodukter. Testprodukter för märken, modeller osv på väg ut på marknaden, eller ibland också, redan befintliga. Sedan kan man recensera, betygsätta och kommentera produkten om man vill. Gör man det blir man premierad, gör man det inte går livet vidare ändå liksom  ;-)
 
Jag har tokgillat en hel del av produkterna faktiskt. Så pass att jag köpt dem igen i originalförpackning. För att vara nyanserad här så kan jag säga att det finns en del produkter som jag tokdissat också...
 
Vill du xå testa en prenumeration så kan du göra det HÄR
Glossybox
0 kommentarer