Tisdagsafton

Tisdag och två arbetsdagar har passerat. Utan mankemang. Glada goa medarbetare och lagom uppstartstakt. Går ju finfint  :-)
 
Imorron fyller Mellan år och då bli´re tårta hoppas jag. Hon är smyg-grattad redan i helgen. Eftersom Stor var hemma så passade vi på att fira Liten i efterskott och Mellan i förskott. 
 
Apropå avkommor så har Liten fixat lägenhet och flyttar till tätorten på söndag. Hon börjar plugga strax därefter. Mellan har också bestämt sig för att plugga (efter några funderar-pass och lite konsultation till höger och vänster). Stora har ju precis avslutat sitt plugg och jobbar på sitt toppen-jobb i stor-tätorten.
 
Jag är otäckt stolt förstås men funderar lite på vad jag och mannen skall ta oss för med här hemma nu då. På söndagarna blir det bingo-lotto förstås och på tisdagarna åker vi på ICA och handlar. Självklart med rabattkuponger. Osäker på resten av dagarna och återkommer om det.
 
Jahaja, då var det dags att kavla upp ärmarna och gräva rabatt då. Den som jag skulle grävt redan under semestern för övrigt... den som spar han har. Jobb!
 
 
 
 
 
1 kommentar
Camilla

Kommer sakna er :-(
Lova att skriva i bloggen ofta så jag får fortsätta följa dina äventyr!

Svar: Jag kommer sakna dig xå Camilla. Du står för massor av inspiration och e så tacksam för att du bjuder på så mycket enerig så jag kommer 'hänga' i din facebook-grupp och 'tanka' ofta :-)
Helen Hedin