En helt vanlig kväll

Här var det dammigt. Usch vad jag glömmer bort dig gammel-bloggen. Nåja, ett försök till bättring på gång. Torsdagkväll och jag har burit in alla adventsljusstakar och annat fint. Passar på när mannen är bortrest  :-D
 
Plockar och grejar med lite av varje här hemma. Det är som vanligt när jag drar igång med något, jag börjar på ett ställe, i det här fallet gästrummet som varit avstjälpningsplats under kontors-fixandet. Sen bär jag grejor därifrån till ett skåp här ute i 'stor-stugan', jaha... då finner jag helt plötsligt mig själv med att sortera där också helt plötsligt. Nu har jag alltså två ställen på gång och mer än jag kommer hinna ikväll. Typsikt mig.
 
Imorron fredag och sen helg. Det skall julpysslas/bakas på lördag och på söndag är det 4-årskalas för en mycket stor och stolt kille <3  <3  <3  Det är stort att fylla 4 och han ska bjuda på Polistårta har han sagt. Återstår att se vad det kan vara...
 
Jamen dåså, dags att fortsätta fixet så jag är klar innan det är dags att dra till jobbet imorron bitti  ;-)
1 kommentar
Camilla

undrar om man ska smyga upp de där stakarna i fönstret alldeles snart :-)
Ha en fin dag!