Detaljer

Kvällen är här och jag tänkte kolla på lite film innan det är dags att sova. Tomt i huset, bara jag och katten hemma, mannen och hunden iväg och styckar kött.
 
Fått den fina stora tavlan levererad och haft fikagäster. Nike bjöd på godaste fruktsalladen och Joel bjöd på underhållning som vanligt.
 
Utöver det har jag grillat kött, jo det är sant. Kött som legat i mariand ett par dagar var tvunget att bli tillagat så jag hade inte så stort val. Blir väl en matdosa eller två iaf.
 
Känner mig inte riktigt i fas. Tungandad och får liksom ta ett extra djupt andetag då och då för att 'komma ikapp'. Lite läskigt och jag känner igen känslan från förra sommarens märkliga tillstånd. Absolut inte i närheten av omfattningen då och ibland tror jag att det blir värre för att jag blir rädd att jag ska bli utan luft helt.
 
Nåja... en kopp te till filmen nu så avslutar jag onsdagen den 11 september 2013. Elfte september förresten, en årsdag för twin-tower-tragedin i NewYork. Jag minns fortfarande exakt vad jag gjorde och vad jag tänkte när bilderna kablades ut...
 
 
2 kommentarer
Gunsan

När du känner dig tungandad ska du åka förbi några butiker :-) Kommer du ihåg när vi var i djupsjön och jag fick tungt att andas... Då blev det bra när vi såg civilisation och affärer. Krya på dig!

Svar: Hahaaa... jag det minns jag. Vi stack iväg till Åre´s civilisation en stund så var du kry sen. Men det var jädra otäckt innan vi kom fram till skyltfönstren :-)
Helen Hedin

Camilla

Tungandad låter inte bra ju! Har du kollat så det inte "bara" är hjärtat som slår extraslag? Jag är ju ingen läkare men fått höra att det är vanligt och ofarligt men känns jobbigt. Har det själv bland.
Kram!