Äntligen

... har vi haft en skön sommardag och kväll. Så efterlängtat, t om myggen blev lyckligare på nåt sätt  :-D
 
Extra hög musik i högtalarna på vägen hem idag, gasade lite extra också, bara för att det passar så bra ihop. Hög musik och hög hastighet menar jag. Lägg till ett par solbrillor så är känslan komplett...
 
Drog direkt till Dvärsätt, mannen och hunden var redan där och jag tänkte hänga med några hål på golfbanan men hoppade över det när jag hittade min löparkompis hos mamma och pappa. Vi stack ut på byrundan istället. En kort runda, 3 km, och jag fick storstryk av Tindra som drog ifrån redan på första kilometern....  Mera intervaller för att hinna ikapp får det bli  :-D
 
Nacken är inte OK men väldigt mycket bättre. Inte så stelt längre, men det onda har istället börja stråla neråt armen och får armen att 'domna'. Molvärker hela tiden men ger sig tillfälligt efter ett par Ipren så det går fint.
 
Varit hos ÅreNaprapaterna idag igen och fy f*n va ont det gjorde från början till slut. Massage, töjning, knäckning och nålar och gud vet allt... Gråtfärdig tog jag mig därifrån.men glad och tacksam att de finns och med förhoppning om att det blir ytterligare lite bättre nu
 
 
 
Mina bästa springkompisar  <3
 
1 kommentar
Elin

Vad duktiga ni är hurtbullar! Ska tusan ta tag i springandet jag också! Endera dagen...