Söndagsbilden

Söndag mitt på dan. Inte helt vanligt med en veckosummering den här tiden på dygnet men jag tror att det är dags  :-)
 
Har firat två födelsedagar under veckan, både Elin och Sandra har fyllt år. Hipp Hipp Hurra för dem en gång till  :-)
 
Annars har veckan gått rasande fort, har varit gräsänka och gläder mig åt att mannen kommer hem ikväll. Mörkrädd fjant är vad jag är. Hunden har fått kvällspinka under den enda gatlampa som finns här och promenaderna har vi dragit till tätorten för att klara. Vedkorgen är tom vid det här laget också. Sa jag att det är kolmörkt vid vedboden?
 
Familjemiddag igår, pasta med surr helt enkelt och vi kör vidare på något liknande idag. Fast ute. Grillkorv med surr eller nåt  :-)
 
Tråkigt under veckan är att mamma trillade på ishalt golv på Domus parkeringsgarage och bröt sin arm. Ajajaj. Inget gips och 14 dagar innan någon mer röntgen. Helt osandat var det i garaget trots att detta hände mitt på dagen. Inte OK  :-(
 
Nähäpp, då njuter vi vidare av en skön söndag!
 
 
 
 
 
0 kommentarer