Vardagslunket

Statusrapport: Första dagen efter en lång skön semester
 
I stort sett helt omöjligt att vakna i morse men annars gick det fint att pallra mig uppöver västvärlden. En superfin höstmorron i sol hjälpte till med pepp och vips så var dagen i sin helhet avklarad.
 
Dagen i sammandrag:
 
- Lyckades helt oväntat logga in överallt, några ip-adresser bortglömda senare återfunna
- 60-årslunch med kollega. Gott och trevligt. Superskön stund i solen på Holiday Club´s terass sen.
- Linedance, 1st ny koreografi, skall inte vara helt omöjlig att lära sig
- Fått 2 påsar nybakt 'stut' och en gammal skrivbordslampa som jag länge sökt, av världens bästa mamma och pappa
- Skönt att ha mannen hemma efter många och långa mil på vägen idag
 
Den absolut roligaste och trevligaste överraskningen på länge, alla kategorier kom ändå via facebook. Så himla roligt!
 
 
Jaha, och då har man lyckats få kvällen till att bli enligt semester-modus igen då. Mitt i natten och jag borde sova för länge sen. Imorron kommer det blir gnälligt gissar jag
 
 
0 kommentarer