Torsdag kväll

Vilka härliga dagar vi haft den här veckan! Soligt och fint, faktiskt varmt också. Hemmet är behov av städ men det får vänta. Skulle vara förfärligt att slösa bort dyrbar ute-tid till sånt  :-)
 
Snart har min första jobb-vecka efter semestern passerat. Vid det här laget så är jag med i matchen igen, kändes som jag satt ett par dagar på läktarn innan  jag vågade mig ner igen. Att ta mig upp på morronen är min största utmaning. Eller om det är att komma i säng i tid möjligen... 
 
Igår speedfirade vi Malin som fyllt år medan hon haft semester och innan det gick jag en promenad medan mannen hängde på golfbanan. Ny fin promenadslinga som jag gärna går igen. 
 
Ja men då kör vi fredag då. Tjohoooo
 
 
 
3 kommentarer
Anonym

trodde du skulle springa med oss idag på Tjejmilen
Bitte

Anonym

trodde du skulle springa med oss idag på Tjejmilen
Bitte

Svar: Det var planen Bitte. Jag kommer igen nästa år! :-D
Helen Hedin

Bitte

Så bra jag är redan anmäld. Anmäl dej det är riktigt skoj.

Svar: Det ska bli av, har sprunget/gått den vid ett par tillfällen tidigare så det blir en comeback nästa höst :-)
Helen Hedin