Familjederby

Idag spelar Östersunds FK mot IFK Norrköping... Spännande match och jag vill tro att jag känner någon som redan nu förberett eftermiddagens match med några wienerbröd. Förberett kaffepannan så det skall vara hett och nykokt lagom till matchstart. I himlen blir det nog livliga diskussioner för jag antar att moffa också ska kolla på matchen. Säsongskort har de ju. Det har alla i himlen.
 
Skulle så gärna vilja gå på en ÖFK-match med älskade morbror. Vi som skulle det men hoppade över för vädret var 'sådär'. Sen blev det inte möjligt att gå på fler tillsammans. Inte än på ett tag iaf.  Finaste morbror <3
 
Men nu kör vi den här matchen från varsitt håll och jag hejar på ÖFK såklart och då vet jag att du sätter din femma på Norrköping. Så att det kan bli lite diskussioner sen  :-)
 
Kör hårt nu ÖFK!
 
 
1 kommentar
Anonym

Vad fint du har skrivit, Peter och jag kollade oxå på matchen ❤️ Kram till er