Ballroom blitz

Här balas det på kvällarna, nätterna och ända fram till morronen. Två stycken avklarade och här kommer lite bilder från kameran som nu kommit hem. Den hann nämligen med att försvinna där lite snyggt på första balkvällen, upphittades dock som tur var. Pust...  Halvfestligt att vi andra när vi tittat klart på alla finklädda gick till parkeringen och hade lite hemlig vadslagning om kameran skulle hänga med hem framåt småtimmarna eller ej. Mest på skoj sådär...  TUR som en tok där Malin  :O)

Annars är det ju fredag kväll och det passar vi på att njuta riktigt noga av. Kyckling till sen middag och melon till efterrätt. Städning skulle behövas men har skjutits upp på obestämd framtid. Njaee till imorron iaf

Skön kväll folk´s!

2 kommentarer
Cissi

Så fin hon är!

Dottern här hemma ville inte gå på någon bal så henne fick jag aldrig se i någon fin klänning..



Vi har njutit av fredagskvällen. Middag idag blev pizza, första gången för mig på över ett år. Det var rätt gott faktiskt..



Hoppas du får en solig pingsthelg!

Mickepicke

Tjusig ung dam, jag vet vilken tant hon fått det av ;-) Noterar att hon har inte mindre än två(!) kavaljerer. Det tänker jag ha på sommarfesten på jobbet. Inte kavaljerer förstås, damer för mig!!! Fast Linda påstår att det inte är OK ändå, det är en grupprabatt som bara ni Quinns har säger hon. Ta två för en eller liknande. Vi karlar får hålla oss till vad som finns på lagret :-)