Måndagen den 14 juni 2010

Jahaja, utan att vi fattat det så har faktiskt halva juni försvunnit. Vi går liksom och väntar och väntar på sommaren med värme och sol precis som vi vill minnas att det ser ut och under tiden går det en massa dagar till spillo. Nä dags att ha en plan B på varje sommardag som inte ståtar med sol och värme. Det är ju ändå med den här tiden på året som vi bygger upp orken för ett vinterhalvår sen.

Kollar vi på förra året så va det minsann inte så himla muntert då heller...

Nu ska sköningen Lex motioneras, blev dåligt med det igår och då blir han pestig att ha inomhus sen. Sandra drog 'hem' till Väsby igen och Malin och Ida till sin pappa. Tomt och tyst blir det, bara tvätthögen är kvar som bevis på att de varit här  ;-)

Bild som småkussarna Nike och Joel samt Lex och Tindra på Idas skolavslutningsfika...


1 kommentar
Bitte

Harrier tror jag det planet heter. Inget sådant visades men massa andra häftiga maskiner.

Det inte riktigt sommar, men mitt på dan var det riktigt skönt men sen kom Åskan. Vi har haft ganska varmt men molnigt och regnskurar. Men jag har lagt undan fingervantarna som jag har med mej när jag cyklar till jobbet 06.20. Så lite sommar är det

Häls Bitte